2011. december 16., péntek

BMW torta



Szóval ez a torta is csokis-banános ízesítésű lett. Ez nagyon "menő" mostanság :)) BMW-t kellett valahogy rávarázsolnom a tetejére. Többé kevésbé sikerült is , csak az volt a baj, hogy nagyon picike volt az egész. Na meg milyen típusú legyen a kocsi? Megkérdeztem a fiúkat, hogy milyen alap tulajdonságok vannak rajta amiről felismerhető. Kár volt kérdeznem.... jöttek a képek......jöttek...jöttek...csak jöttek, majd végül összegeztem a sok infót és???? rájöttem régi vagy új kiadású legyen??  Egyik irányból ezt hallottam: csak a régi típusú a jó mert ez karakteresebb, másik oldalról: csak az újabb típus a jó. már mindenki ezt ismert. Nesze neked, gondoltam kellet megkérdeznem. Elkezdtem formázni a masszát, mire rájöttem hogy ilyen kicsiből még nem vagyok elég gyakorlott, hogy élethűt alkossak. Ilyen lett mindenki eldöntheti, hogy hasonlít e vagy nem. Ami biztos , hogy autó a formája :)
A képekért bocsi, egyszerűen este már nem tudok rendesen fényképezni , zseblámpával próbálok más fényviszonyt teremteni, ami vagy sikerül, vagy nem. :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése