2011. február 21., hétfő

Itt a tavasz...Csilla szülinapi tortája

Unokatesóm szülinapjára készítettem ezt a tortát. Nagyon szereti a rózsaszínt és a virágokat, így egy kis tavaszt vihettem az asztalukra.

Az alapot 8 tojásos piskótából készítettem. Végre tojnak itthon a tyúkok, így nem kellett "dátumosat" venni.

Krém:
5 ek lisz+5 dl tejből tejkrémet főztem, hűlni hagytam
4 citrom levét, 1 reszelt héját és 50 dkg növényi margarint habosra kevertem. 
A tejkrémet és a margarinos masszát összedolgoztam, ízlés szerint porcukorral ízesítettem. 
Jobb ha a krém savanykás, mert akkor az íze egyensúlyban van a külső masszával.

A rózsaszín fondant kiskukta céklás fondantja. Nagyon jó a színe. A többi fehér fondant ételfestékkel színezve.


Reszelőn lereszeltem a zöld masszát,így kaptam egy kis füvet a torta köré.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése